ხშირად დასმული კითხვები – Ultramart.ge
კატეგორიები
More Categories Less Categories

ხშირად დასმული კითხვები

ხშირად დასმული კითხვების გვერდი

მოგესალმებით, ეს გახლავთ გვერდი სადაც გაცემულია პასუხები იმ შეკითხვებზე რომლებსაც ყველაზე ხშირად გვისვავენ ჩვენი საიტის მომხმარებლები.

სად არის თქვენი მისამართი?

ჩვენ ონლაინ მაღაზია ვართ, პროდუქცია მიგვაქვს ადგილზე პირდაპირ საწყობიდან.

როგორ შევიძინოთ ონლაინ?

სპეციალურად თქვენთვის დავამატეთ სასწავლო გვერდი https://ultramart.ge/როგორ-შევიძინოთ/ სადაც დეტალურადაა ახსნილი შეკვეთის პროცესი

რამდენ ხნიანი გარანტია აქვს პროდუქციას?

ყველა პროდუქციას ინდივიდუალური გარანტიის პირობა აქვს რომელიც მითითებულია ყოველთვის აღწერაში.

საგარანტიო პერიოდი იანგარიშება ნივთის საგარანტიო ფურცელზე მითითებული თარიღიდან.

საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა აუცილებლად უნდა წარმოადგინოს საგარანტიო ტალონი, რომელიც შეიცავს პროდუქტის გაყიდვის თარიღს, პროდუქტის ბრენდს,მოდელს,მაღაზიის ბეჭედსა და ხელმოწერას.

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება, თუ:

გასულია საგარანტიო ვადა.

არ არის წარმოდგენილი საგარანტიო ტალონი.

საგარანტიო ტალონში მონაცემები შეცვლილი, გადაკეთებული ან წაშლილია.

ნივთი დაზიანებულია არასწორი ექსპლუატაციის გამო.

ნივთს აღენიშნება მექანიკური, თერმული ან წყლის მიერ გამოწვეული დაზიანება.

პროდუქტის დაზიანება გამოწვეულია ელექტრო გაუმართაობით.

პროდუქტის კომპლექტაცია არ არის წარმოდგენილი სრულყოფილად.

სმარტფონების და მობილური ტელეფონების ყურსასმენებზე, USB კაბელებზე და მაკომპლექტებელ ნაწილებზე.

პროგრამული უზრუნველყოფის ან ოპერაციული სისტემის ნებისმიერი სახის დაზიანებაზე.

კვების ბლოკზე, ნივთის ელემენტზე, მეხსიერების ბარათზე, სადენზე, მოწყობილობის დასამუხტ აქსესუარებზე.

ტექნიკაზე, რომელზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვისცენტრის სპეციალისტის მიერ.

ნივთი შეკეთებული ან ,,გახსნილია” თვითნებურად, ან არაოფიციალურ სერვისცენტრებთან.

ნივთის დამონტაჟების დროს არ იქნა გათვალისწინებული სამომხმარებლო ინსტრუქციაში არსებული საექსპლუატაციო პირობები.

კომპანია პასუხს არ აგებს სერვის ცენტრის მუშაობის ვადებთან დაკავშირებით.

მიღებული ნივთის საგარანტიო ვადის ათვლა იწყება, მისი ჩაბარების მომენტიდან და მოქმედებს ტალონში მითითებულ დრომდე.

რა შემთხვევაში ხდება პროდუქტის უკან დაბრუნება ან შეცვლა?

პროდუქტის უკან დაბრუნება ან შეცვლა შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ:

პროდუქტის მახასიათებლები არ ემთხვევა საიტზე არსებულ ტექნიკური მახასიათებლების აღწერასა და მის ვიზუალურ მხარეს.

პროდუქტის შეცვლა ან უკან დაბრუნება შესაძლებელია მისი შეძენიდა 3 სამუშაო დღის ვადაში, თუ ავტორიზებული სერვის ცენტრის მიერ დაუდასტურდა ქარხნულ წუნი.

თუ პროდუქტს ქარხნული წუნი არ დაუდასტურდა და აქვს რაიმე ხარვეზი, მაშინ ექვემდებარება შეკეთებას.

ქარხნული წუნის დადასტურების შემთხვევაში, ნივთის შეცვლა ხდება ანალოგიური პროდუქტით. იმ შემთხვევაში, თუ მსგავსი პროდუქტი არ არის მარაგში, მაშინ კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში აბრუნებს თანხას.

იმ შემთხვევაში თუ ნივთი შეძენილია განვადებით და პროდუქტს ავტორიზებული სერვის ცენტრის მიერ დაუდასტურდა ქარხნული წუნი, ნივთის შეცვლა ხდება იმავე პროდუქტით. იმ შემთხვევაში, თუ მსგავსი პროდუქტი არ არის მარაგში ნივთის შეცვლა ხდება იგივე ან მეტი ღირებულების მქონე პროდუქტით, მომხმარებლის მიერ აღნიშნული სხვაობის საკუთარი სახსრებით დაფარვით.

ინტერნეტ მაღაზია არ იბრუნებს და არ ცვლის პროდუქტს იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი აღარ მოგწონთ, საჭიროდ აღარ მიიჩნევთ მის ფლობას, არ ამართლებს თქვენს მოლოდინს და სხვა მსგავსი მიზეზების გამო.

კომპანია არ იბრუნებს და არ ცვლის ნივთს იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელმა მიღებიდან 3 დღის ვადაში არასათანადოდ შეამოწმა პროდუქტი, მას აღენიშნება მექანიკური დაზიანება, ან არ აქვს სრულად წარმოდგენილი შეფუთვა და კომპლექტაცია.

რამდენ ხანში ხდება ნივთის მოტანა?

ჩვენთან პროდუქციის უმეტესობაზე უფასო ადგილზე მიტანის სერვისი მოქმედებს მთელი საქართველოს მასშტაბით.

იმ პროდუქტზე, რომლის ტრანსპორტირებაც ფასიანია და ამის შესახებ ოპერატორი მოგაწოდებთ ინფორმაციას, ტრანსპორტირების ხარჯის გადახდას ახორციელებთ კურიერთან.

თბილისში პროდუქტს მიიღებთ 2–3 სამუშაო დღის განმავლობაში. რეგიონებში 4 –7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

ონლაინ განვადებით პროდუქტის შეძენის შემთხვევაში თბილისში პროდუქტს მიიღებთ 3–4 სამუშაო დღის განმავლობაში. რეგიონებში 4 –7 სამუშაო დღის განმავლობაში.