კატეგორიები
More Categories Less Categories

ხშირად დასმული კითხვები

ხშირად დასმული კითხვების გვერდი

მოგესალმებით, ეს გახლავთ გვერდი სადაც გაცემულია პასუხები იმ შეკითხვებზე რომლებსაც ყველაზე ხშირად გვისვავენ ჩვენი საიტის მომხმარებლები.

სად არის თქვენი მისამართი?

ჩვენ ონლაინ მაღაზია ვართ, პროდუქცია მიგვაქვს ადგილზე პირდაპირ საწყობიდან.

როგორ შევიძინოთ ონლაინ?

სპეციალურად თქვენთვის დავამატეთ სასწავლო გვერდი https://ultramart.ge/როგორ-შევიძინოთ/ სადაც დეტალურადაა ახსნილი შეკვეთის პროცესი

რამდენ ხნიანი გარანტია აქვს პროდუქციას?

ყველა პროდუქციას ინდივიდუალური გარანტიის პირობა აქვს რომელიც მითითებულია ყოველთვის აღწერაში.

საგარანტიო პერიოდი იანგარიშება ნივთის საგარანტიო ფურცელზე მითითებული თარიღიდან.

საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა აუცილებლად უნდა წარმოადგინოს საგარანტიო ტალონი, რომელიც შეიცავს პროდუქტის გაყიდვის თარიღს, პროდუქტის ბრენდს,მოდელს,მაღაზიის ბეჭედსა და ხელმოწერას.

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება, თუ:

გასულია საგარანტიო ვადა.

არ არის წარმოდგენილი საგარანტიო ტალონი.

საგარანტიო ტალონში მონაცემები შეცვლილი, გადაკეთებული ან წაშლილია.

ნივთი დაზიანებულია არასწორი ექსპლუატაციის გამო.

ნივთს აღენიშნება მექანიკური, თერმული ან წყლის მიერ გამოწვეული დაზიანება.

პროდუქტის დაზიანება გამოწვეულია ელექტრო გაუმართაობით.

პროდუქტის კომპლექტაცია არ არის წარმოდგენილი სრულყოფილად.

სმარტფონების და მობილური ტელეფონების ყურსასმენებზე, USB კაბელებზე და მაკომპლექტებელ ნაწილებზე.

პროგრამული უზრუნველყოფის ან ოპერაციული სისტემის ნებისმიერი სახის დაზიანებაზე.

კვების ბლოკზე, ნივთის ელემენტზე, მეხსიერების ბარათზე, სადენზე, მოწყობილობის დასამუხტ აქსესუარებზე.

ტექნიკაზე, რომელზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვისცენტრის სპეციალისტის მიერ.

ნივთი შეკეთებული ან ,,გახსნილია” თვითნებურად, ან არაოფიციალურ სერვისცენტრებთან.

ნივთის დამონტაჟების დროს არ იქნა გათვალისწინებული სამომხმარებლო ინსტრუქციაში არსებული საექსპლუატაციო პირობები.

კომპანია პასუხს არ აგებს სერვის ცენტრის მუშაობის ვადებთან დაკავშირებით.

მიღებული ნივთის საგარანტიო ვადის ათვლა იწყება, მისი ჩაბარების მომენტიდან და მოქმედებს ტალონში მითითებულ დრომდე.

რა შემთხვევაში ხდება პროდუქტის უკან დაბრუნება ან შეცვლა?

პროდუქტის უკან დაბრუნება ან შეცვლა შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ:

პროდუქტის მახასიათებლები არ ემთხვევა საიტზე არსებულ ტექნიკური მახასიათებლების აღწერასა და მის ვიზუალურ მხარეს. პროდუქტის შეცვლა ან უკან დაბრუნება შესაძლებელია მისი შეძენიდა 3 სამუშაო დღის ვადაში.

ინტერნეტ მაღაზია არ იბრუნებს და არ ცვლის პროდუქტს იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი აღარ მოგწონთ, საჭიროდ აღარ მიიჩნევთ მის ფლობას, არ ამართლებს თქვენს მოლოდინს და სხვა მსგავსი მიზეზების გამო.

კომპანია არ იბრუნებს და არ ცვლის ნივთს იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელმა, მისი მიღება – ჩაბარების დროს, არასათანადოდ შეამოწმა პროდუქტი და მას აღენიშნება მექანიკური დაზიანება, არ ემთხევა საიტზე მითითებულ ფოტოს, ან არ აქვს სრულად წარმოდგენილი კომპლექტაცია.